niedziela, 4 sierpnia 2013

cześć ; *

Hej, już któryś raz zabieram się za prowadzenie bloga ; ) . Pozostał miesiąc wakacji więc mam nadzieję, że moje "blogowanie" rozkwitnie i pójdzie pełną parą.
Na moim blogu jak sam tytuł wskazuje znajdziecie "wszystko i nic" , m.in. moje metody na różnego rodzaju problemy młodzieńcze ze skórą, paznokciami , włosami itd. , a także różnego rodzaju recenzje produktów i wszystko co niezbędne młodej nastolatce ; ) . Oczywiście  z biegiem czasu czekam też na wasze propozycje tematów notek , które miałabym umieścić na moim blogu , pomogę i poradzę jak tylko będę potrafiła , będę starała się dodawać jak najwięcej zdjęć i notek , które mogłyby was zaciekawić ; ) . A więc zachęcam was do śledzenia mojego bloga i pomagania w rozwijaniu mojej nowej przygody ; )
Następny post może pojawić się jeszcze dzisiaj buziaki : *


A teraz cieszmy się jeszcze miesiącem tych wspaniałych wakacji ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze