niedziela, 4 sierpnia 2013

piękna biżuteria ; )

Dzisiaj kolejny post , postanowiłam poświęcić go biżuterii , jakże eleganckiej i pięknej . Od razu podkreślam, że nie reklamuję tej firmy po prostu dzielę się z wami moimi odkrywczymi łupami : )
Otóż , jakiś czas temu oglądając filmik słynnej na cały YouTube - Rockglamprincess (podam wam wszystkie linki pod zdjęciem ) odkryłam stronę z piękną biżuterią m.in. bransoletkami , kolczykami itd. Stronka nazywa się "By Dziubeka" i jestem zachwycona ich wyrobami , gdyż niektóra biżuteria jest tania a tak misternie wykonana , że nic tylko brać się za zakupy. Obecnie nie jestem w posiadaniu żadnej biżuterii z tej strony, ale moja znajoma zakupiła dwie prześliczne bransoletki z tej oto strony , przez co zachęciła mnie do złożenia zamówienia i od jakiegoś czasu mam zamiar zrobić zakupy na tejże stronie ; ) . Poniżej zamieszczam zdjęcie i link do sklepu oraz kanału Rockglamprincess ; )

A oto jedno z tych cudeniek ; )

linki : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze